.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبیان: تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در مبادی ورودی استان گزارش نشده

 شمال نیوز: معاون عمرانی استانداری مازندران در این جلسه با بیان اینکه از 25 اسفند عملیات اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران آغاز شده است گفت: با توجه به وضعیت جوی استان در چند روز اخیر تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در مبادی ورودی استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری, علی نبیان با اشاره به برخی صحبت ها درخصوص ترافیک در محور سوادکوه اظهار کرد: بخش اعظم عملیات راهسازی محور سوادکوه انجام شده و تردد در دو لاین مجزار براحتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه از امروز تا فردا عصر بیشترین حضور مسافرین در استان را خواهیم داشت افزود: خواهشم این است همه کمیته ها بخصوص امشب را با انرژی بیشتر فعالیت کنند.

بخصوص هم جمعیت هلال احمر ، اورژانس و آموزش و پرورش ابلاغ کنند که با توجه بحث سرویس دهی همکاران را در دستور کار قرار دهند همچنین  به 58 شهردار استان نیز در خصوص زیباسازی ورودی های شهرها ابلاغ کنند .

با بیان اینکه امسال را باید با ادبیات دیگری میزبان باشیم تصریح کرد: امسال انرژی مضاعف را در خدمت رسانی به مسافرین در نظرگرفته و این بیان را در اجرای اقدامات داشته باشیم .

خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مسافرین ممکن است اولین سفرشان به مازندران باشد  لذا تصور مهمی از استان را برای آنها خواهد داشت.

یادآور شد: امیدواریم بتوانیم برای مسافرینی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب می کنندبهار زیبای فاطمی را رقم زنیم .

دلاور بزرگ نیا نیز در این جلسه اظهار کرد: باتوجه به اینکه امروز سومین روز حضور کمیته های 13 گانه در ستاد تسهیلات سفر استان است تمام فعالیت های کمیته ها در سطح استان رصد می شود./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.